13 Ekim 2011 Perşembe

FACEBOOK SAYFASI

Bu arada eğer bu blogu beğendiyseniz, Facebook sayfasını da beğenirseniz çok çok sevinirim. :))) Hemen şu solunuzdaki kutucuktan. 

Bir de pek çok kişi bana aynı şeyi soruyor: Başlıktaki çizimler bana mı ait? EVET. Onlar benim çizimlerim. Herkes çok beğendiğini söylüyor. Ben de bundan sonra kendi çizimlerimden de bloga eklemeye karar verdim. Şimdilik bu kadar... xoxo...

By the way if you like this blog, can you please also like the Ece Salici page on facebook. :)) You can like it via the little box at the left.

Many of you asked me if the illustrations on the blog title are mine? YES. Those are my own drawings. And you seem to like it, so i decided to share more of my illustrations from this blog. That's all for now... xoxo...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder