4 Nisan 2012 Çarşamba

BUSE TERİM ECE SALICI CEKETİYLE...

Bu ara beni en mutlu eden anlardan birini sorarsanız, ceketimi Buse Terim'in üzerinde gördüğüm ve onun ağzından benimle ilgili o güzel yorumları duyduğum andı diyebilirim. Sevgili Buse ceketimi gerçekten çok çok güzel taşıdı, hakkını verdi diye düşünüyorum. Sizce?? Konuya bir anda girdim, tabi Buse Terim benim ceketimi nerede giydi? :)) Bir çoğunuz zaten çoktan programı bile izlediniz ama Cengiz Semercioğlu'nun tv8'de yayınlanan Böyle Bir Şey Var Mı? programında. Bu arada tasarımımı çok beğenen Cengiz Semercioğlu'na da buradan teşekkür etmek istiyorum. Bir de sevgili Buse'nin takipçilerine de teşekkür ederim. Pek çoğundan ceketimle ilgili çok güzel yorumlar aldım :) İşte programdan bir kaç fotoğraf..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder