5 Aralık 2012 Çarşamba

ECE

Şimdi karşınızda her zamankinden farklı bir post var. Bu blogda sürekli medyada çıkan haberlerimizi paylaşıyoruz. Ama aslında en keyiflisi tasarımlarımı gerçek insanların üzerinde görmek! Benimle twitter ve instagram aracılığıyla, Ece Salici tasarımlarını giydiğiniz fotoğraflarınızı paylaştığınızda o kadar mutlu oluyorum ki! Kıyafetlerimin hayat bulması en büyük ödül. O gerçek insanlardan biri de benim, madem siz benimle kendi fotoğraflarınızı paylaşıyorsunuz, ben de sizlerle Ece Salici tasarımlarını giydiğim zamanlardaki fotoğraflarımı paylaşacağım. Zaten beni instagram'dan takip edenler biliyorlar, bunu arada sırada yapıyorum. Şimdi de blog için o instagram fotoğraflarından bir derleme... Ece, Ece Salici'lar içinde :))) Bütün fotoğraflarda üzerimdekilerin hepsi Ece Salici.
Bu arada bizi instagramdan takip etmek isteyenler için ismimiz: @ecesalici







































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder