28 Eylül 2012 Cuma

GENÇ İSTİHDAMININ DESTEKLENMESİ TANITIM KONFERANSI

12 Eylül günü Rixos'ta, Türkiye İş Kurumu ve Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu'nun düzenlediği Genç İstihdamının Desteklenmesi Tanıtım Konferansı'nda ben de konuşmacıydım. Beni arayıp, genç bir girişimci olarak, kendi hikayemi anlatmamı istediklerinde çok heyecanlandım. Kendi atölyemi kurarken KOSGEB'in Girişimcilik Destek Programı'nın altındaki Yeni Girişimci desteği hibe ve kredilerinden yararlanmıştım, daha sonra da KOSGEB, beni, Yılın Başarılı Girişimci'lerinden biri olarak seçmişti. Konuşmamda bunlardan da bahsettim, ve benim gibi genç girişimcilere, isteyince herşeyin yapılabileceğini anlatmaya çalıştım. Beni konuşmacı olarak çağırdıkları için, Türkiye İş Kurumu'na, Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu'na ve Project Group'a çok teşekkürler.. Umarım proje bu başarılı grafikle devam eder, ve genç istihdamı oranı daha da yükselir, gençler için alternatif iş alanları geliştirilir ve girişimci gençler desteklenir. İşte konferanstan bir kare...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder